Verzenden en retourneren

VERZENDEN
Bij de levering is er niemand thuis

Indien je niet thuis bent op het moment van levering, zal Bpost een briefje achterlaten. Met dit bewijs kan je jouw levering volgens de instructies van Bpost afhalen in het postkantoor.

Er is iets mis met een artikel
Indien er een probleem is met jouw bestelling, contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst onze klantenservice via info@ellebelle.be of telefonisch via +32 494 159267 met vermelding van jouw ordernummer en het probleem. Wij behandelen onze verzendingen met de grootste zorg, maar soms kan er al eens iets mislopen. Als je een product ontvangt dat niet overeenkomt met wat je besteld hebt, kan je dit terugsturen volgens de normale retourprocedure. Zodra wij het teruggestuurde product ontvangen in goeie staat storten wij het totaal betaalde bedrag (incl. verzendingskosten) terug of wij bezorgen je alsnog het juiste product, indien dit nog in voorraad is.

Er ontbreekt iets bij mijn bestelling
Contacteer binnen de 7 dagen na ontvangst onze klantenservice via info@ellebelle.be of telefonisch via +32 494 159267 met vermelding van jouw ordernummer, wij helpen u graag verder.

Hoe word ik op de hoogte gebracht van de levering van mijn bestelling?
Zodra je pakket klaar ligt om te verzenden, versturen we een e-mail met daarin een tracking code om je pakket te volgen.

Hoe worden mijn aankopen geleverd?
De levering van je bestelling gebeurt via B-post op een adres naar keuze: aan huis, op kantoor.

Mijn bestelling volgen
Wanneer de verwerking van jouw pakje is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail met een trackingnummer. Met dit nummer kan je jouw bestelling volgen via de website van Bpost.

Pakket niet ontvangen
Is de postkoerier al langs geweest wanneer je niet thuis was? Kijk nogmaals in jouw brievenbus voor een briefje van Bpost. Zit er een feestdag of weekend tussen jouw bestelling en levering? Dan kan dit een dag langer duren. Indien de verwachte leveringstijd verstreken is , contacteer onze klantenservice via info@ellebelle.be of telefonisch via +32 494 159267 met vermelding van jouw ordernummer, wij helpen je graag verder.

Verzendkosten
De verzending is volledig gratis per bestelling boven de 60€ voor België en boven de 75€ voor Nederland. Bij het terugzenden van een product liggen de gehele verzendingskosten bij de consument zelf. Bij een bestelling onder de 60€ wordt een verzendkost van 6€ aangerekend voor België, onder de 75€ wordt een verzendkost van 7,60€ aangerekend voor Nederland.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Ellebelle doet er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Een bestelling die op werkdagen voor 14u wordt geplaatst, wordt in principe binnen de 48 uur geleverd in België en Nederland. Opgelet: een bestelling geplaatst tijdens het weekend wordt pas op maandag verzonden. In drukke periodes zoals de eindejaarsperiode of de solden is het mogelijk dat de levertermijnen iets langer zijn.


RETOURNEREN
Een artikel terugsturen
Ben je niet tevreden met jouw gekochte product, dan kan je;
• Terugsturen via Bpost ( voor eigen rekening )
Wanneer je een artikel wilt opsturen via Bpost dient het product binnen de 14 dagen terug gezonden te worden naar Ellebelle, Schoterheide 33, 3980 Tessenderlo nadat er een mail is verstuurd naar info@ellebelle.be om de retour aan te kondigen. Bij het terugsturen via post is de klant zelf volledig verantwoordelijk voor de verzendingskosten. De voorwaarden om een bestelling terug te sturen en het vermelde retouradres gelden enkel voor producten aangekocht in de webshop.

Bij het terugsturen van een product zal Ellebelle binnen de 30 dagen het betaalde bedrag terugstorten. Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wilt kunnen terugsturen via post, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat, rekening houdend met onze instructies hieronder. Als de door ons geleverde goederen een beveiliging of verzegeling dragen en deze is beschadigd of verwijderd, nemen wij de goederen niet terug.

Zullen in geen geval teruggenomen worden:
• Gedragen artikelen
• Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd

Wanneer wij jouw retour goed hebben ontvangen doen we al het mogelijke om het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk terug te storten. Het product dat je terugstuurt moet voldoen aan alle voorwaarden. (in nieuwe staat, originele verpakking, niet gedragen …) Enkel het werkelijk betaalde bedrag wordt terugbetaald. Hiervoor dien je jouw bankgegevens in te vullen via mail.

 

Blijf je graag op de hoogte?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief